Informácie

Doručenie

Objednaný tovar v našom E-shope zasielame prevažne kuriérom DPD alebo prostredníctvom Slovenskej pošty. Možný je aj osobný odber u nás na predajni, je to potrebné potom uviesť do poznámky, alebo to môžete nahlásiť telefonicky na uvedených číslach v kontaktoch. 

Cena za dopravu v rámci Slovenska je následovná: 

- kuriér DPD (cena objednávky do 100 € s DPH)..........5,00 €

- kuriér DPD (cena objednávky nad 100 € s DPH).....ZDARMA

 

- Slovenská pošta (cena objednávky do 100 € s DPH)..........5,00 €

- Slovenská pošta (cena objednávky nad 100 € s DPH).....ZDARMA

 

Dobierka:

Cena dobierky je........................................................... 1,00 €

 

Hmotnosť zásielky:

Štandardná hmotnosť pre zasielanie zásielok kuriérom DPD je 31,5 kg / 1 balík (možné je zaslať aj viac balíkov na jednu adresu, cena za dopravu bude následne úmerná súčtu hmotnosti jednotlivých balíkov. Cena za dopravu nad 31,5 kg bude stanovená podľa hmotnostnej tabuľky viď. nižšie.). Slovenskou poštou posielame balíky do hmotnosti 15 kg. Expres poštový kuriér prijíma zásielky do 50 kg / 1 balík. Je možné sumarizovať zásielku do viacerých balíkov. V prípade ťažších zásielok, ak je to potrebné, riešime dopravu individuálne. V takýchto prípadoch sa doprava zabezpečuje po prejednaní so zákazníkom. Vykonávame aj individuálnu dopravu, v takomto prípade bude zákazník taktiež informovaný. Vyhradzujeme si právo na prípadnú zmenu v spôsobe dopravy. O takejto zmene bude zákazník informovaný.

Obchodné podmienky

I. ZÁKLADNÉ USTANOVENIA

Všeobecné obchodné podmienky popisujú bežnú obchodnú spoluprácu medzi kupujúcim a firmou CHUTNÝ DYM, s.r.o., so sídlom: Jabloňová 14, 040 15 Košice-Šaca, IČO: 54186021, DIČ: 2121589921, IČ DPH: SK2121589921 (§7 zákona o DPH). Sú k dispozícií v sídle dodávateľa na kontaktnej adrese a internetovej adrese www.rilon.sk. Tieto podmienky tvoria základ obchodnej spolupráce a nový odberateľ je povinný sa riadne s ustanoveniami oboznámiť ešte pred začatím obchodnej spolupráce. Ceny zverejnené na www.rilon.sk sú platné len pre objednávky cez E-obchod.

II. PODMIENKY SPOLUPRÁCE

Nákup vo E-obchode môžu uskutočňovať všetky fyzické osoby alebo podnikateľské subjekty.

III. KONTAKTNÁ ADRESA

Fakturačná adresa: CHUTNÝ DYM, s.r.o., Jabloňová 14, 040 15 Košice-Šaca.
Pracovná doba:......Pondelok - Piatok: 7:30 - 15:30 hod, prípadne volať: +421 903 932 683.

IV. OBJEDNÁVANIE TOVARU

Kupujúci si môže u dodávateľa objednať tovar osobne, telefonicky, písomnou formou , elektronicky prostredníctvom e-mailu, alebo prostredníctvom E-obchodu. Každá objednávka musí obsahovať: meno odberateľa, kontaktnú osobu, telefónne, faxové číslo , email, bankové spojenie, IČO, DIČ, IČ DPH presný popis tovaru a počet kusov. Je vhodné uviesť spôsob odberu. Ceny za tovar sú účtované, ak nie je dohodnuté inak podľa cenníka platného v deň objednania tovaru. Za rozdiely v cenách vzniknuté v čase od objednania tovaru do času dodavky tovaru, ak nie je dohodnuté inak, dodávateľ neručí. Ceny sa môžu meniť v závislosti od výšky kurzov NBS.

• POTVRDENIE OBJEDNÁVKY: V prípade, že odberateľ požaduje potvrdenie objednávky /telefonicky alebo e-mailom/ musí to v objednávke uviesť.
• ZÁVÄZNOSŤ OBJEDNÁVKY: Objednávka staršia ako 7 dní bez jej následného potvrdenia stráca platnosť. Toto ma za následok vyradenie objednávky z evidencie a jej následné zrušenie.
• REZERVÁCIA TOVARU: Objednaný tovar je možné u dodávateľa zarezervovať. Maximálna doba rezervácie je 3 dni.

V. DOKLADY

1. ZÁLOHOVÁ FAKTÚRA: Vystavuje sa na tovar, ktorý je na sklade, alebo sa očakáva skorá dodávka a obratom sa emailom zasiela zákazníkovi. Nesplnené položky z objednávky sú registrované v došlom poradí. Pokiaľ ich dodávateľ nie je schopný splniť do 7 pracovných dni, ďalší postup so zákazníkom dohodne telefonicky alebo e-mailom.
2. FAKTÚRA A DODACÍ LIST: Sú priložené k tovaru (v prípade dopravy prepravnou službou), poštou ako listová zásielka , alebo ich dostane zákazník pri osobnom prevzatí tovaru. Všetky platné doklady musia obsahovať pečiatku dodávateľa a podpis zodpovedného pracovníka. Bez týchto náležitostí sú doklady považované za neplatné.
3. DOBROPIS: V prípade nedodržania stanoveného termínu dodania objednávky je možné vystaviť odberateľovi na nedodaný tovar dobropis. Pokiaľ má odberateľ neuhradené záväzky voči dodávateľovi, je možné výšku dobropisu použiť na čiastočnú , alebo úplnú úhradu pohľadávky dodávateľa.

VI. PLATOBNÉ PODMIENKY

Platby sa uskutočňujú vopred, dobierkou alebo prevodným príkazom so splatnosťou . Dátumom úhrady / platby faktúry, predfaktúry / sa rozumie deň, kedy je čiastka pripísaná na účet dodávateľa. Po pripísaní príslušnej čiastky na účet dodávateľa je tovar pripravený na dodanie. V prípade platby pri dobierke alebo prevodným príkazom je tovar zasielaný čo najskôr po objednaní. Ak tovar nie je do 5 pracovných dní od vystavenia zálohovej faktúry uhradený, je objednávka zrušená a tovar je voľne k dispozícii ďalším záujemcom. Platbu objednaného tovaru je možné uskutočniť bankovým prevodom na účet dodávateľa, alebo osobne platbou v hotovosti na adrese – viď. Kontaktná adresa. V prípade nedodržania termínu splatnosti faktúry bude dodávateľom účtované penále v zmysle Obchodného zákonníka za každý deň omeškania 0,5% z celkovej sumy faktúry. UPOZORNENIE: Tovar je až do úplného zaplatenia faktúry majetkom firmy CHUTNÝ DYM, s.r.o.

VII. DODÁVKA TOVARU

Tovar je možné prevziať osobne na kontaktnej adrese CHUTNÝ DYM, s.r.o., alebo môže byť expedovaný prepravnou službou. Pri preberaní tovaru si dôkladné skontrolujte množstvo a typ tovaru a či tovar nie je mechanicky poškodený. Neskoršie reklamácie nebudú akceptované. Náklady na prepravu tovaru, poistenie a náklady na dopravu reklamácii hradí zákazník. Za škody vzniknuté pri preprave tovaru neručíme, preto dbajte na správny vyber prepravy. Pokiaľ sa vyskytne problém s poškodením tovaru pri doprave prepravnou službou, je nutné v čo najkratšom čase kontaktovať prepravnú službu. Tovar v žiadnom prípade nepoužívajte. Dodávateľ zároveň neručí za škody spôsobené oneskorením zásielky.

VIII.ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY

V prípade, že odberateľ je nútený zrušiť objednávku u dodávateľa, musí tak učiniť písomne, a to e-mailom, alebo telefonicky. Vrátenie peňazí sa realizuje do 14 dní vrátením sumy na účet, z ktorého bola platba realizovaná, poštovou poukážkou na adresu odberateľa alebo podľa dohody s odberateľom. Suma bude znížená o poštovné.

IX.MOŽNOSŤ ODSTÚPENIA OD ZMLUVY

V súlade s ustanovením §12 odst. 1 c. 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v platnom znení, má spotrebiteľ právo odstúpiť od zmluvy do 14 pracovných dní od prevzatia tovaru bez uvedenia dôvodu. V prípade, ak spotrebiteľ využije právo na odstúpenie od zmluvy v uvedenej lehote berie na vedomie, že dodávateľ je oprávnený požadovať náhradu preukázateľne vynaložených nevyhnutných nákladov spojených s odstúpením od zmluvy. Podľa zákona č 108/2000 Zz. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji je spotrebiteľ fyzická osoba, ktorá kupuje tovar a ten jej neslúži na výkon zamestnania, povolania alebo podnikania.

Odstúpením od zmluvy sú si zmluvné strany povinné vrátiť navzájom poskytnuté plnenia. V prípade, ak spotrebiteľ už prevzal objednaný tovar, je povinný ho vrátiť v originálnom nepoškodenom balení. V prípade, ak spotrebiteľ vráti objednaný tovar poškodený, čiastočne spotrebovaný resp. v stave, ktorý neodpovedá stavu, v ktorom bol predávajúcim odoslaný, berie na vedomie, že predávajúci je oprávnený si takto vzniknutú škodu, ktorú je predávajúci povinný preukázať, uhradiť zo sumy, ktorá bola uhradená spotrebiteľom za objednaný tovar.

Objednávku je možné stornovať bez sankcie kedykoľvek od objednávky, avšak len v prípade, že tovar nebol expedovaný. Stornovanie objednávky je možné uskutočniť s uvedením všetkých údajov z objednávky e-mailom na adrese: info@rilon.sk. Kupujúci súhlasí so zaplatením storno poplatku vo výške 10 € s DPH v prípade vyexpedovania tovaru kupujúcemu, keď kupujúci tovar neprevezme v definovanom termíne od zásielkovej služby alebo od tretej strany.

Spotrebiteľ je zároveň povinný v odstúpení od zmluvy uviesť kontaktné údaje a číslo účtu, na ktorý má byť uhradená suma za objednaný tovar poukázaná zo strany predávajúceho. Predávajúci sa zaväzuje uhradiť zaplatenú sumu resp. sumu zníženú o vzniknutú škodu bezodkladne po vrátení objednaného tovaru.

Odstúpenie od zmluvy bez udania dôvodu nie je možné v prípade, ak bol tovar čiastočne spotrebovaný. Pokiaľ bude vrátený tovar neúplný, poškodený či viditeľne použitý, môžeme si uplatniť náhradu škody.



X. ZÁRUČNÉ A REKLAMAČNĚ PODMIENKY

Pre zakúpený tovar platia záručné podmienky uvedené v reklamačných podmienkach dodávateľa.

XI.DODÁVATEĽ SA ZAVÄZUJE

- dodať správny druh a množstvo tovaru, tak ako bola uvedená v čase objednávky, na základe objednávky zákazníka v dohodnutej cene,
- adekvátne zabaliť tovar,
- dopraviť tovar v dohodnutej lehote, t.j. do 48 hodín od uhradenia objednávky v prípade kuriérskej služby, alebo pripraviť tovar nasledujúci pracovný deň na kontaktnej adrese v Košiciach pri osobnom odbere,
- vystaviť a priložiť faktúru ako daňový doklad.

Predávajúci neberie na seba zodpovednosť za omeškanie dodávky tovaru spôsobenú meškaním kuriérskej služby alebo pošty.

XII. ODBERATEĽ SA ZAVÄZUJE

- prevziať objednaný tovar,
- zaplatiť za objednaný tovar dojednanú cenu.

XIII. SÚHLAS S OBCHODNÝMI PODMIENKAMI

Za súhlas s obchodnými podmienkami dodávateľa sa rozumie uskutočnenie objednávky.

XIV. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

Dodávateľ si vyhradzuje právo tieto podmienky zmeniť kedykoľvek, pokiaľ si to bude vyžadovať zmena obchodnej politiky alebo zákonov a to bez súhlasu odberateľa.

Podmienky ochrany osobných údajov

Informácie a poučenie o právach v zmysle § 15 zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov.

V súlade s § 10 ods. 3 zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a v súlade so zákonom č. 22/2004 o elektronickom obchode ste povinný poskytnúť svoje osobné údaje v rozsahu:

  • uvedenom v registračnom formulári,
  • uvedenom v objednávkovom formulári
  • uvedenom v reklamačnom formulári na webovom sídle internetového obchodu na adrese https://www.rilon.sk

 V súlade s § 10 ods. 3 zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov (GDPR) je spoločnosť, CHUTNÝ DYM, s.r.o.  IČO: 54186021, so sídlom Učňovská 8, 040 15 Košice-Šaca oprávnená spracúvať vložené osobné údaje uvedené v registračnom formulári, objednávkovom formulári, reklamačnom formulári ako aj údaje o nákupoch registrovaných užívateľov počas celého obdobia registrácie v internetovom obchode na účely:  

  • registrácie užívateľov
  • vedenia databázy registrovaných užívateľov,
  • spracovania objednávok,
  • informovania užívateľov o stave objednávok,
  • vedenia účtovných a iných dokladov spojených s vybavením objednávky a fakturácie.

V prípade, ak budete mať záujem o zrušenie registrácie, stačí ak svoje rozhodnutie písomne oznámite emailom na info@rilon.sk.

 

Vyhradzujeme si právo ukončiť registráciu v internetovom obchode, ak nebola za posledných 12 mesiacov zrealizovaná žiadna objednávka z vašej strany.

Po zrušení registrácie a po ukončení účelu spracovania údajov budú vaše osobné údaje bezodkladne zlikvidované.

Účtovné a iné doklady spojené s vybavením objednávky obsahujúce osobné údaje podľa registratúrneho poriadku a registratúrneho plánu sme povinní uchovávať po dobu 10 rokov od vybavenia objednávky. Po tejto lehote budú osobné údaje bezodkladne zlikvidované.

Poskytnuté osobné údaje musia byť pravdivé a aktuálne.

 

Beriete na vedomie, že osobné údaje, ktoré ste nám poskytli budú poskytované sprostredkovateľom, ktorí s nami zmluvne spolupracujú za účelom dopravy objednaného tovaru, zaúčtovania účtovných dokladov, údržby a správy internetovej aplikácie a podobne. Jedná sa teda o prepravné a zasielateľské spoločnosti, IT správcovia databáz, účtovníci a podobne.

 

Beriete na vedomie, že Vaše práva pri spracúvaní osobných údajov ako dotknutej osoby upravuje § 28 a nasl. zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov. Dotknutá osoba má právo na základe písomnej žiadosti vyžadovať informácie, odpis a opravu jej osobných údajov.

Reklamácie a vrátenie

IX.MOŽNOSŤ ODSTÚPENIA OD ZMLUVY

V súlade s ustanovením §12 odst. 1 c. 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v platnom znení, má spotrebiteľ právo odstúpiť od zmluvy do 14 pracovných dní od prevzatia tovaru bez uvedenia dôvodu. V prípade, ak spotrebiteľ využije právo na odstúpenie od zmluvy v uvedenej lehote berie na vedomie, že dodávateľ je oprávnený požadovať náhradu preukázateľne vynaložených nevyhnutných nákladov spojených s odstúpením od zmluvy. Podľa zákona č 108/2000 Zz. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji je spotrebiteľ fyzická osoba, ktorá kupuje tovar a ten jej neslúži na výkon zamestnania, povolania alebo podnikania.

Odstúpením od zmluvy sú si zmluvné strany povinné vrátiť navzájom poskytnuté plnenia. V prípade, ak spotrebiteľ už prevzal objednaný tovar, je povinný ho vrátiť v originálnom nepoškodenom balení. V prípade, ak spotrebiteľ vráti objednaný tovar poškodený, čiastočne spotrebovaný resp. v stave, ktorý neodpovedá stavu, v ktorom bol predávajúcim odoslaný, berie na vedomie, že predávajúci je oprávnený si takto vzniknutú škodu, ktorú je predávajúci povinný preukázať, uhradiť zo sumy, ktorá bola uhradená spotrebiteľom za objednaný tovar.

Objednávku je možné stornovať bez sankcie kedykoľvek od objednávky, avšak len v prípade, že tovar nebol expedovaný. Stornovanie objednávky je možné uskutočniť s uvedením všetkých údajov z objednávky e-mailom na adrese: info@rilon.sk. Kupujúci súhlasí so zaplatením storno poplatku vo výške 10 € s DPH v prípade vyexpedovania tovaru kupujúcemu, keď kupujúci tovar neprevezme v definovanom termíne od zásielkovej služby alebo od tretej strany.

Spotrebiteľ je zároveň povinný v odstúpení od zmluvy uviesť kontaktné údaje a číslo účtu, na ktorý má byť uhradená suma za objednaný tovar poukázaná zo strany predávajúceho. Predávajúci sa zaväzuje uhradiť zaplatenú sumu resp. sumu zníženú o vzniknutú škodu bezodkladne po vrátení objednaného tovaru.

Odstúpenie od zmluvy bez udania dôvodu nie je možné v prípade, ak bol tovar čiastočne spotrebovaný. Pokiaľ bude vrátený tovar neúplný, poškodený či viditeľne použitý, môžeme si uplatniť náhradu škody.



X. ZÁRUČNÉ A REKLAMAČNĚ PODMIENKY

1. Predávajúci zodpovedá za to, že tovar je v okamihu jeho prevzatia Spotrebiteľom a následne po dobu 24 mesiacov, tj. počas zákonom stanovenej záručnej doby, bez vád. Predávajúci najmä zodpovedá za to, že tovar má v čase jeho prevzatia Spotrebiteľom a následne po dobu 24 mesiacov akosť a vlastnosti, ktoré si Zmluvné strany dohodli, prípadne ak takéto dojednanie chýba, akosť a vlastnosti, ktoré Predávajúci opísal alebo ktoré Spotrebiteľ očakával vzhľadom na povahu tovaru a na základe reklamy Predávajúceho, že sa tovar hodí k účelu, ktorý pre jeho použitie Predávajúci uvádza alebo ku ktorému sa tovar rovnakého druhu bežne používa, že tovar je v zodpovedajúcom množstve, miere alebo hmotnosti a že vyhovuje požiadavkám právnych predpisov.

2. Spotrebiteľ je oprávnený uplatniť nároky zo zodpovednosti za vady tovaru do dvadsiatich štyroch mesiacov od prevzatia tovaru.

3.Spotrebiteľovi sa odporúča tovar okamžite po jeho prevzatí prezrieť a presvedčiť sa o jeho kvalite, vlastnostiach a množstve.

4. Ak tovar nemá vlastnosti uvedené v ods. 1 tohto článku obchodných podmienok, pričom vadu je možné odstrániť, má Spotrebiteľ právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. Spotrebiteľ môže namiesto odstránenia vady požadovať tiež výmenu tovaru, alebo ak sa vada týka len súčasti tovaru, výmenu súčasti, ak tým Predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia chyby vymeniť chybný tovar za bezchybný, ak to Spotrebiteľovi nespôsobí závažné ťažkosti.

5. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa tovar mohol riadne užívať ako tovar bez vady, má Spotrebiteľ právo na výmenu tovaru alebo má právo od Zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú Spotrebiteľovi, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však Spotrebiteľ nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád tovar riadne užívať.

6. Ak Spotrebiteľ neuplatní právo na dodanie nového tovaru bez vád, na výmenu jeho súčasti alebo na opravu tovaru, ani neodstúpi od Zmluvy, môže požadovať primeranú zľavu. Spotrebiteľ má právo na primeranú zľavu aj v prípade, že ide o neodstrániteľnú vadu.

7. Ak tovar predávaný za nižšiu cenu alebo použitý tovar má vadu, za ktorú Predávajúci zodpovedá, má Spotrebiteľ namiesto práva na výmenu tovaru právo na primeranú zľavu z ceny tovaru.

8.Nároky zo zodpovednosti za vady môže Spotrebiteľ uplatniť u Predávajúceho zaslaním alebo osobným odovzdaním reklamácie a chybného tovaru Predávajúcemu na adrese jeho sídla alebo zaslaním reklamácie na emailovú adresu info@rilon.sk a odovzdaním chybného tovaru Predávajúcemu. Spolu s popisom vady Spotrebiteľ Predávajúcemu oznámi, aký nárok si zvolil. Svoju voľbu nie je oprávnený bez súhlasu Predávajúceho dodatočne meniť; to neplatí, ak Spotrebiteľ žiadal opravu vady, ktorá sa ukáže ako neopraviteľná.

9. Tovar odovzdaný na reklamáciu by mal byť z hygienických dôvodov čistý, v opačnom prípade môže Predávajúci reklamáciu odôvodnene zamietnuť.

10. Predávajúci namiesto záručného listu vystavuje doklad o kúpe tovaru.

11. Predávajúci Spotrebiteľovi na jeho žiadosť vydá písomné potvrdenie o povinnostiach z chybného plnenia v rozsahu stanovenom zákonom.

12. Predávajúci Spotrebiteľovi písomne potvrdí, kedy došlo k uplatneniu nároku Spotrebiteľa, ako aj vykonanie opravy a dobu jej trvania, čo je obsahom reklamácie a aký spôsob vybavenia reklamácie Spotrebiteľ požaduje. Po vybavení reklamácie Predávajúci Spotrebiteľovi písomne ​​potvrdí dátum a spôsob vybavenia reklamácie, prípadne vystaví potvrdenie o vykonaní opravy a čase jej trvania alebo písomné odôvodnenie zamietnutia reklamácie.

13. Predávajúci rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do 3 dní a v prípade, kedy posúdenie vady vyžaduje technické zhodnotenie stavu tovaru, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa Predávajúci so Spotrebiteľom nedohodnú na dlhšej lehote.

14. Náklady na doručenie reklamovaného tovaru Predávajúcemu Predávajúci Spotrebiteľovi preplatí v prípade, že reklamácia bude vyhodnotená ako oprávnená.

15. V prípade, že bude reklamácia vybavená dodaním nového tovaru, dochádza okamihom dodania nového tovaru Spotrebiteľovi k prevodu vlastníckeho práva k chybnému tovaru na Predávajúceho. V prípade, že reklamácia bude vybavená poskytnutím primeranej zľavy Spotrebiteľovi alebo Spotrebiteľ odstúpi od Zmluvy, Predávajúci mu vráti príslušné peňažné prostriedky prevodom na bankový účet Spotrebiteľa alebo na bankový účet, ktorý Spotrebiteľ oznámi Predávajúcemu. Ak tento spôsob nie je možný, peňažné prostriedky budú Spotrebiteľovi vrátené formou poštovej poukážky zaslanej na adresu Spotrebiteľa. Výnimky môžu byť v odôvodnených prípadoch dojednané so zákazníckou podporou Predávajúceho.

16. Na darčeky a ďalšie bezplatne poskytnuté plnenia, ktoré sú poskytované úplne zadarmo, nie je možné uplatňovať akékoľvek nároky Spotrebiteľa vyplývajúce zo zodpovednosti za vady. Predávajúci nezodpovedá za vady, pre ktoré bola medzi Zmluvnými stranami dojednaná nižšia cena tovaru.

pdf-file-icon   Formulár na odstúpenie od zmluvy alebo uplatnenie reklamácie.pdf
pdf-file-icon   Formulár pre odstúpenie od zmluvy.pdf


Súbory cookies

Tieto zásady obsahujú informácie o tom, ako tento internetový obchod používa súbory cookie a podobné technológie v zmysle smernice EÚ o ochrane súkromia a elektronických komunikáciách.

S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme na vašom zariadení malé dátové súbory - cookie.

Čo sú súbory cookie?

Súbor cookie je malý textový súbor, ktorý webová lokalita ukladá vo vašom počítači alebo mobilnom zariadení pri jej prehliadaní. Vďaka tomuto súboru si webová lokalita na určitý čas uchováva informácie o vašich krokoch a preferenciách (ako sú prihlasovacie meno, jazyk, veľkosť písma a iné nastavenia zobrazovania), takže ich pri ďalšej návšteve lokality alebo prehliadaní jej jednotlivých stránok nemusíte opätovne uvádzať.

Ako používame súbory cookie?

Táto webová lokalita používa internetovú analytickú službu Google Analytics, ktorú poskytuje spoločnosť Google, Inc. („Google“). Google Analytics využíva tzv. cookies, ktoré predstavujú textové súbory umiestnené vo vašom počítači. Ich účelom je pomôcť analyzovať spôsoby využitia internetovej stránky zo strany používateľov. Informácie o použití stránky (vrátane vašej IP adresy), ktoré takýto súbor vytvorí, sa odošlú spoločnosti Google a budú uložené na serveroch v Spojených štátoch amerických. Google využije tieto informácie na hodnotenie využitia internetovej stránky. Výsledkom hodnotenia sú správy o aktivitách na internetovej stránke pre jej správcov. Google takisto poskytuje ďalšie služby, ktoré sa týkajú aktivít na internetových stránkach a využívania internetu. Google môže poskytnúť tieto informácie tretím stranám, ak to vyžaduje zákon alebo v prípade, ak tretie strany spracúvajú informácie v mene spoločnosti Google. Google nebude spájať vašu IP adresu so žiadnymi inými údajmi, ktoré má vo svojich archívoch. Použitie súborov „cookie“ môžete odmietnuť zvolením príslušných nastavení vo vašom prehliadači. Upozorňujeme však, že v takom prípade nebudete môcť plnohodnotne využívať tieto stránky. Používaním týchto internetových stránok dávate svoj súhlas k spracovaniu vašich údajov spoločnosťou Google takým spôsobom a na také účely, ako je uvedené vyššie.

Ako kontrolovať súbory cookie

Súbory cookie môžete kontrolovať a/alebo zmazať podľa uváženia. Môžete vymazať všetky súbory cookie uložené vo svojom počítači a väčšinu prehliadačov môžete nastaviť tak, aby ste im znemožnili ich ukladanie. V takomto prípade však pravdepodobne budete musieť pri každej návšteve webovej lokality manuálne upravovať niektoré nastavenia a niektoré služby a funkcie nebudú fungovať.

Ako odmietnem a vymažem cookies?

Súbory cookies nepoužijeme na zhromažďovanie identifikovateľných informácií o návštevníkovi. Avšak v prípade, že tak budete chcieť urobiť, môžete si vybrať a odmietnuť alebo zablokovať cookies tým, že zmeníte nastavenia vášho prehliadača. Berte na vedomie, že väčšina prehliadačov automaticky akceptuje cookies, takže ak si neprajete používať cookies, bude potrebné ich aktívne vymazať alebo zablokovať. Informácie o používaní cookies v prehliadačoch v mobilných telefónoch a podrobnosti, ako odmietnuť alebo vymazať takéto cookies, nájdete v príručke vášho mobilného telefónu alebo internetového prehliadača.

Informácia o používaní cookie

Nad touto webovou lokalitou sa vám zobrazí informácia o používaní súborov cookie. Kliknutím na akceptáciu (zelená ikonka) sa do vášho počítača uloží súhlas (cookies s názvom cooki_akcept a hodnotou 1), ktorý bude platný 365 dní od udelenia súhlasu alebo zmazania cookie. Následne vás webová lokalita vyzve pre opätovné udelenie súhlasu.